Δευτέρα 13 Ιουλίου 2020

Ο μεγάλος περίπατος της Νέας Σμύρνης

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ: Κεντρική προτεραιότητα της Δημοτικής Αρχής είναι η προσφορά καλύτερης ποιότητας ζωής στον πολίτη. Στην κατεύθυνση αυτή κινείται και το έργο «Βελτίωση και αποκατάσταση υπερτοπικού άξονα οδών Αιγαίου – Κράτητος» με το οποίο προβλέπεται η ανάπλαση της περιοχής που βρίσκεται στα όρια του Δήμου Νέας Σμύρνης με τους Δήμους Αθηναίων και Καλλιθέας (έκτασης 6.000 τ.μ.).Η κατασκευή του έργου γίνεται από τον Δήμο Νέας Σμύρνης με χρηματοδότηση του επιχειρησιακού προγράμματος ΑΤΤΙΚΗ 2014-2020. Η συμβατική δαπάνη του έργου είναι 3.493.697,31 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ 24%.
Οι εργασίες που περιλαμβάνονται είναι:
1. Η διαμόρφωση των νέων επιφανειών των πεζοδρομίων που εξασφαλίζει την ομαλότητα, αντιολισθηρότητα, λειτουργικότητα, ασφάλεια και αισθητική σύμφωνα πάντα με τις προβλέψεις της σχετικής νομοθεσίας.

Σε ότι αφορά τα δέντρα, υφιστάμενα και νέα, δημιουργείται νέος θύλακας με προσθήκη σχάρας. Επισκευάζονται ή αντικαθίστανται ρείθρα και κράσπεδα όταν αυτό είναι αναγκαίο.
2. Η δημιουργία ραμπών αναπήρων και οδεύσεων τυφλών.
3. Η ανάπλαση των νησίδων επί των οδών Βηζυινού και Εφέσου.
Ανακατασκευάζονται κράσπεδα και κρασπεδόρειθρα των νησίδων.
4. Αναπλάθεται η πλατεία Βαρνάβα και η ομώνυμη παιδική χαρά.
5. Κατασκευάζεται ο ήδη εγκεκριμένος πεζόδρομος της οδού Θράκης (από Εφέσσου ως Αιγαίου) και ανακατασκευάζεται ο πεζόδρομος της οδού Αποστολάκη (είσοδος σχολείων).
6. Δημιουργείται ποδηλατόδρομος διπλής κατεύθυνσης στις οδούς Αιγαίου και Πλαστήρα (από Κράτητος ως Εφέσσου) πλάτους δύο μέτρων με αντιολισθηρό βιομηχανικό δάπεδο.
7. Αντικαθίστανται οι ασφαλτικοί τάπητες και αντιμετωπίζονται ταυτόχρονα τα προβλήματα ρύσης υδάτων και τα φρεάτια υδροσυλλογής στο πέρας των εργασιών θα βρίσκονται σε πλήρη και σωστή λειτουργία.
8. Διαμορφώνονται κόμβοι (διασταυρώσεις) με γνώμονα την ασφάλεια οχημάτων και πεζών. Η στάθμευση οχημάτων στους κόμβους καθίσταται αδύνατη και έτσι βελτιώνεται η ορατότητα των πεζών μέσω αφαλών εγκαρσίων διαβάσεων.
9. Τα φρεάτια προσαρμόζονται υψομετρικά στις νέες στάθμες του οδοστρώματος.
10. Διαμορφώνονται σαφή περιγράμματα θέσεων στάθμευσης –είτε παράλληλα είτε υπό γωνία με τον οδικό άξονα-. Λαμβάνεται ειδική μέριμνα σε κατάλληλα διαμορφωμένες θέσεις ΑμεΑ. Προβλέπονται θέσεις για δίτροχα στην οδό Εφέσσου –όμορα στο Άλσος-. Απαγορεύεται η στάθμευση κατά μήκος και όμορα των κεντρικών νησίδων.
11. Αναδιατάσσεται η οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση με έμφαση στις διαβάσεις πεζών. Τοποθετούνται χαμηλά κολωνάκια σήμανσης και αποτροπής στάθμευσης δίπλα στο κράσπεδο.
12. Ανακατασκευάζεται το δίκτυο φωτισμού με τοποθέτηση νέων ιστών και φωτιστικών σωμάτων νέου τύπου LED χαμηλής κατανάλωσης ενέργειας και μεγάλης αντοχής στο χρόνο που θα συνδεθεί με σύστημα τηλεδιαχείρισης και τηλεελέγχου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου